قالیشویی جنت آباد

قالیشویی جنت اباد بیش از 50 سال است که در بین اهالی جنت آباد شهرت دارد و کمتر کسی است که فرش های خود را به ما نسپرده باشد، بهترین قالیشویی جنت آباد، قیمت مناسب و گارانتی کیفیت در شستشوی انواع فرش ، موکت، قالی، مبل را فقط از شربت اوغلی بخواهید.

قالیشویی جنت اباد به‌ عنوان اولین کارخانه قالیشویی در تهران با ارائه خدمات شستشوی تخصصی انواع فرش‌های دستباف، ماشینی، خارجی، تابلو‌ فرش با تثبیت رنگ و بدون ایرادات احتمالی و ارائه تضمین شستشو یکی از بهترین‌هاست که فرش را بدون واسطه توسط ماشین‌آلات تمام خودکار و استفاده از مواد نانو و بهترین شوینده‌ها می شوید. همیشه به‌ عنوان یکی از قالیشویی‌های خوب در تهران معروف بوده‌ایم چرا که توانسته‌ایم بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماییم و همواره کسب رضایت این عزیزان از برترین اهدافمان بوده‌ است.

 

با توجه به تجربه و تخصص بالای قالیشویی جنت آباد در شست و شوی فرشهای دست بافت، میتوان با اطمینان خاطر نسبت به مواد مصرفی، ماشینآلات به کار گرفته شده و متخصصینی که شست و شو فرش را بر عهده دارند، فرشهای دست بافت با هر نوع جنس (پشم، کرک، گل ابریشم و …) را تحویل مرکز قالیشویی آوا داد و خیال خود را نسبت به ترفندهای شست و شو در مراحل مختلف و خشک کردن فرش در پایان فرآیند کاری راحت کرد. تنها کافیست با تکیه بر تجربه، تخصص و تعهد مرکز قالیشویی غرب تهران نسبت به تحویل فرشهای دست بافت خود، اقدام کرد و فرشهای دست بافت خود را به متخصصین مجرب قالیشویی جنت آباد سپرد تا با شستشوی فرشهای دست بافت با بالاترین کیفیت، آنها را در کوتاهترین زمان ممکن در محل مورد نظرتان، تحویل شما دهند.

 

جهت تماس با ما از طریق شماره های زیر میتوانید اقدام کنید:

(سراسر تهران)

44043110

22069377

88614604